- Gratis verzending vanaf € 175,- Normaal vanaf € 6,95 per bestelling.
- Niet tevreden? Je hebt altijd 14 dagen bedenktijd om je aankoop te retourneren.
- Professioneel advies nodig? Start een live chat of stuur een mail naar [email protected]
SKU | 80882 |
---|---|
Merk | AEM |
Certificaat | Geen certificaat |
Fabrikantcode | AEM-50-1000 |
Aantal | 1 Stuk |
Montagemateriaal | Ja |
Universeel | Ja |
Capaciteit | 340 l/hr |
AEM's High Flow In-Tank Brandstofpomp is ontworpen voor hoogwaardige EFI-voertuigen met natuurlijke aanzuiging en geforceerde inductie. Het levert betrouwbare prestaties en een hoog brandstofdebiet voor ongeveer de helft van de kosten van vergelijkbare brandstofpompen.
De AEM High Flow In-Tank Brandstofpomp (PN 50-1000) heeft een debiet van 340 l/u (84 gph) bij 43 PSI en kan meer dan 1.000 pk ondersteunen bij 43 PSI.* Klik op de stroomcurves en het stroomverbruik versus de brandstofdruk onderstaande grafieken voor meer informatie.
Kenmerken van de AEM High Flow In-Tank Brandstofpomp:
- Ontworpen voor EFI-voertuigen met natuurlijke aanzuiging en geforceerde inductie met hoog vermogen
- In-Tank ontwerp
- Getest om 340 lph @ 43 PSI . te stromen
- Diameter van 39 mm past op de meeste toepassingen
- Offset inlaatontwerp vereenvoudigt de installatie
- Elke pomp afzonderlijk getest
- Voor benzinevoertuigen (de levensduur van de pomp kan afnemen bij gebruik met E85-brandstof)
- Kit bevat brandstofpomp, rubberen huls en eindkappen, voorfilter, slang, klemmen en losse kabel
TECHNISCHE SPECIFICATIES:
- Gewicht: 10.1 oz (285 gram)
- Buitendiameter: 39 mm OD
- Externe materialen: zwart geplateerd staal met laserets
- Inlaatfitting: 7,7 mm ID, 11,0 mm OD
- Uitlaatfitting: 8 mm slangklem
- PRV-activering: 90 PSI
- Waaierontwerp: Turbine van hard geanodiseerd aluminium met enkele scroll
SPECIFICATIES SPANNING:
- Connector Terminal: 6 mm Spade (pos/neg)
- Min. ingangsspanning: 6 volt
- Max. ingangsspanning: 18 volt
- Stroomverbruik (40 psi): 12 ampère (13.5v)
- Stroomverbruik (80 psi): 15 ampère (13.5v)
* Nominaal vermogen gegeven bij 43 PSI, 13,5 V aan de pomp met een BSFC van 0,5. De stroomcapaciteit voor paardenkrachtondersteuning is uiteindelijk afhankelijk van de diameter van de brandstofslang en de elektrische spanning en stroomsterkte van het systeem.