Veelgestelde vragen

Hier vind je een overzicht van antwoorden op onze meest gestelde vragen.

  • Hoe weet ik of een product op voorraad is?
    Als je zeker wilt weten dat een product op voorraad is, mail ons dan het productnummer door via info@fullcartuning.com. Je ontvangt dan direct de verwachte levertijd.
    Meer over Levertijden
    .
  • Het product dat ik zoek staat niet op de website, wat nu?
    Ons assortiment is blijvend groeiend, het kan daarom zijn dit product nog niet aan de webshop is toegevoegd. Dit betekent echter niet dat wij het gewenste product niet kunnen leveren, aarzel daarom niet en mail ons je verzoek. In de meest gevallen kunnen wij dit item ook leveren.

  • Ik wil mijn aankoop graag laten monteren en/of in kleur laten spuiten, kunnen jullie dit verzorgen?
    Het verzorgen van montage en spuitwerk kunnen wij niet. We zijn puur een verkooppunt van de tuning en styling producten. Hiervoor verwijzen wij je graag door naar een erkende autoschadenhersteller bij jouw in de buurt.

  • Zijn alle prijzen op de website inclusief BTW en verzendkosten?
    Alle vermelde prijzen zijn inclusief 21% BTW en exclusief de verzendkosten.
    Meer over Voordelige verzendkosten

  • Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen via de webshop?
    Je hoeft geen account aan te maken om te kunnen bestellen.
    Een bestelling plaatsen kan bij ons op 3 manieren: 1 inloggen, 2 een account aanmaken, 3 direct af te rekenen zonder account aan te maken.
    Het creëren van je persoonlijke account zal shoppen bij toekomstige orders wel makkelijker maken, want je hoeft nooit meer je persoonsgegevens in te voeren.
    Bekijk alle voordelen van een account.

  • Ik heb een technische vraag over een product, kan ik hiervoor bij jullie terecht?
    Maar natuurlijk! We beschikken over een klein maar gespecialiseerd team van experts, in de meeste gevallen hebben zij direct een antwoord klaar. Met uiterst complexe technische vragen kan het zijn dat dit even uitgezocht moet worden, we komen hier dan zo spoedig mogelijk op terug.
    Neem gerust contact met ons op, wij zullen je altijd vriendelijk en vakkundig te woord staan.
  • Wat is de levertijd?
    Producten die op voorraad liggen kun je de volgende werkdag in huis hebben, mits de bestelling en betaling voor 15:00 uur bij ons binnen is gekomen.
    Vooraf van een specifiek artikel de levertijd opvragen kan per email naar info@fullcartuning.com, onder vermelding van het product nummer. Je ontvangt dan direct de verwachte levertijd.
    Meer over Levertijden
  • Hoe zit het met retourneren en garantie?
    Voor bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen na ontvangst. Binnen deze termijn mag het product geretourneerd worden, mits onbeschadigd en in de originele verpakking
    Wens je een product retour te zenden dan dient dit vooraf per email gemeld te worden. Vermeld de reden van retour en voeg een aantal duidelijke foto’s toe met betrekking tot de eventuele klacht.
    Lees vooraf onze Voorwaarden Retourzendingen goed door.
  • Als ik meerdere producten in bestelling heb, betaal ik dan meer verzendkosten?
    Bij ons betaal je slechts 1 keer verzendkosten per bestelling, ongeacht het aantal pakketten.
    Meer over Voordelige verzendkosten
  • Hebben jullie een bezoekadres?
    Jazeker! Heb je een product gezien die je graag vooraf wilt bekijken, voelen en eventueel bij de auto zou willen passen? Kom dan eens langs in onze prachtige showroom.
    Onze medewerkers staan voor je klaar en helpen je graag met het maken van de juiste keuze.
    De Showroom