- Gratis verzending vanaf € 175,- Normaal vanaf € 6,95 per bestelling.
- Niet tevreden? Je hebt altijd 14 dagen bedenktijd om je aankoop te retourneren.
- Professioneel advies nodig? Start een live chat of stuur een mail naar [email protected]
SKU | 76776 |
---|---|
Merk | Mishimoto |
Fabrikantcode | MMBCC-S4-18PBE |
Montagemateriaal | Nee |
Certificaat | Geen certificaat |
Auto Merk Naam | Audi |
Auto Model Naam | S4,S5 |
Materiaal | Aluminium |
Product Line | Geschot |
Universeel | Nee |
Capaciteit | 88 ml |
Technische Details | B9 |
Geef de 3.0T TFSI die je 2018+ Audi S4 of S5 aandrijft de extra verdedigingslaag die hij nodig heeft met de Mishimoto Direct Fit Baffled Oil Catch Can. Volkswagen en Audi stonden in de frontlinie van de revolutie met directe injectie, wat betekent dat ze ook een van de eersten waren die een middel implementeerden om te beschermen tegen doorblaasgassen. Terwijl het fabrieks-AOS-systeem wat olie- en brandstofdampen filtert, vinden de schadelijke verontreinigingen nog steeds hun weg naar de inlaatkleppen.
De Mishimoto Direct-Fit Baffled Oil Catch Can Kit voor uw 2018+ Audi S4 / S5 wordt geïnstalleerd in lijn met het PCV-systeem direct na de fabrieksafscheider voor onmiddellijke bescherming van de inlaatcomponenten. Onze vangstbus is voorzien van een 2-poorts Compact Baffled Oil Catch Can (patent aangevraagd) met een 50 micron bronzen filter en een interne schot om olie beter te scheiden van de carterdampen. Onze set bevat ook een set direct passende slangen voor een eenvoudige installatie, inclusief twee Mishimoto One-Way Performance Check-kleppen om te voorkomen dat uw vangbus onder druk komt te staan. Om het onderhoud te vereenvoudigen, bevat onze kit een petcock-aftapkit, dus het afvoeren van opgevangen blow-by is een makkie. De Mishimoto 2018+ Audi B9 S4 / S5 Direct Fit Catch Can Kit bevat ook de levenslange garantie van Mishimoto voor een zorgeloze installatie.
Onze opvangbakken verschillen op een aantal niveaus van de meeste lucht-olie-afscheider (AOS) -systemen. Ten eerste worden onze opvangbakken niet verwarmd. Dit betekent dat alle blow-by kan condenseren in het blik, inclusief oliedampen met een laag octaangehalte en verontreinigde brandstofdampen. De meeste AOS-systemen voeren de blow-by ook terug in de oliecarter, terwijl onze opvangbussen de blow-by opvangen en permanent uit de motor houden. Als je hebt gezien wat we op de bodem van onze opvangbakken hebben gezien, wil je dat ook niet terugvloeien in je olie.