Skunk2 Inlaatspruitstuk Pro-Series B18A B20 Zilver Aluminium Honda CR-V,Integra

SKU
67597
Verwachte levertijd 10-15 werkdagen
Normale prijs € 349,00 Speciale prijs € 296,65 € 245,17
  • Gratis verzending vanaf € 150,- Normaal vanaf € 5,95 per bestelling.
  • Niet tevreden? Je hebt altijd 14 dagen bedenktijd om je aankoop te retourneren.
  • Professioneel advies nodig? Start een live chat of stuur een mail naar [email protected]
Meer informatie
Meer informatie
SKU 67597
Merk Skunk2
Fabrikantcode 307-05-0280
Kleur Zilver
Materiaal Aluminium
Product Line Pro-Series
Version B18A B20
Universeel Nee
Auto Merk Naam Honda
Auto Model Naam CR-V,Integra
Certificaat Geen certificaat
Montagemateriaal Nee
Geschikt voor
Beschrijving
Meer dan tien jaar geleden keken de ingenieurs van Skunk2 voor inspiratie naar het populaire Integra Type R inlaatspruitstuk en gingen terug naar de tekentafel. Het inlaatspruitstuk van de Pro-serie van Skunk2 voor Honda's B-serie niet-VTEC-motoren heeft een groter plenum en extra grote lopers in vergelijking met het ITR-spruitstuk voor maximale pk's en koppelwinst. In plaats van een verdeelstuk te produceren met een aanzienlijk oversized plenum en buitensporig korte lopers die het vermogen in het middensegment zouden opofferen, is het Pro Series-verdeelstuk ontworpen voor de "straatliefhebber" die meer kracht wil maar de prestaties in het middensegment niet wil opofferen snap je. De resultaten zijn een verbeterde luchtstroom, een verbeterd venturi-effect en zowel mid-range als top-end vermogenswinst.

De in serie gegoten inlaatspruitstukken van de Skunk2 Pro-serie voor Honda's B-serie motoren zijn een direct-fit vervanging voor alle B-serie motoren dankzij drie afzonderlijke flensontwerpen en zijn compatibel met alle fabriekssensoren en gasklephuizen zo groot als 75 mm. Inlaatspruitstukken uit de Pro-serie bieden meer pk's en koppelwinst dan de spruitstukken van concurrenten, maar zonder afbreuk te doen aan het vermogen in het middensegment. Het ontwerp bevat speciaal taps toelopende geleiders en een groter, taps toelopend plenum dat samen het vermogen in het middensegment behoudt, maar de luchtstroom vergroot en versnelt om aanzienlijke vermogenswinsten van topklasse mogelijk te maken. De uitlaten van de inlaatspruitstukken van de Pro-serie zijn ook machinaal bewerkt zodat ze het beste passen bij de poorten van de cilinderkop. De vorm en het ontwerp van het inlaatspruitstuk van de Pro Series inlaatspruitstuk van Skunk2 vergroten ook de effecten van golfafvanging in het ideale werkbereik van de motor, wat een brede toename van het bruikbare vermogen mogelijk maakt.

Skunk2 is een bekende naam in de inlaatspruitstukbranche, met meer dan 10 jaar ervaring in het ontwerpen, testen en bouwen ervan. Net als bij OEM-spruitstukken, zijn Skunk2's Pro Series inlaatspruitstukken shell-gegoten van 356-aluminium, CNC-gefreesd voor superieure sterkte, een precieze pasvorm en een hoogwaardige afwerking, en vacuüm getest op kwaliteit. Elk spruitstuk is gevormd met vloeiende overgangen van de gasklephuisopening naar het plenum naar de lopers met zuivere scheidingslijnen voor een optimale afwerking, zowel van binnen als van buiten, en heeft een echt Skunk2-naamplaatje.

Niet compatibel met '90 -'93 motoren met EGR-klep; moet opnieuw geprogrammeerde of latere model ECU gebruiken.

Niet compatibel met '90 -'95 gasklephuizen met snel stationair ventiel; moet Skunk2 gasklephuis of iets dergelijks gebruiken.

De opening van het gasklephuis van 70 mm kan worden aangepast aan de poort tot 74 mm.

Niet compatibel met B20Z-kop.
Reviews
Schrijf uw eigen review
Alleen geregistreerde gebruikers kunnen reviews schrijven. Log in of maak alstublieft een account aan. inloggen of maak een account aan
Stel een vraag