- Gratis verzending vanaf € 175,- Normaal vanaf € 6,95 per bestelling.
- Niet tevreden? Je hebt altijd 14 dagen bedenktijd om je aankoop te retourneren.
- Professioneel advies nodig? Start een live chat of stuur een mail naar [email protected]
Meer informatie
SKU | 67187 |
---|---|
Merk | SK-Import |
Certificaat | Geen certificaat |
Fabrikantcode | TM-MIATA-18L-T25 |
Montagemateriaal | Ja |
Auto Merk Naam | Mazda |
Auto Model Naam | MX-5 |
Materiaal | Roestvrij Staal |
Universeel | Nee |
Technische Details | T25 Flange / Only For The 1.8L Engine |
Geschikt voor
Beschrijving
Het hart van elk turbosysteem is het spruitstuk en de turbolader. Deze vormen de basis waar de rest van het turbosysteem omheen is gebouwd. Turbospruitstukken hebben slechts één, maar het meest cruciale doel in turbosystemen, en dat doel is om uitlaatgas zo efficiënt mogelijk naar de turbine van een turbolader te leiden.
Er is geen match voor vermogen en prestaties voor buisvormige roestvrijstalen spruitstukken. Buisverdeelstukken bestaan uit lopers die uit elke cilinder komen en elkaar ontmoeten bij een verzamelaar. Buisverdeelstukken leveren een hoger rendement op, aangezien elke hardloper over het algemeen dezelfde omtrek heeft. Dit zorgt voor een veel soepelere stroom van uitlaatgas naar de turbo.
Buisvormige roestvrijstalen spruitstukken worden gekozen boven gegoten spruitstukken voor toepassingen met groot vermogen. Buisvormige roestvrijstalen spruitstukken hebben een betere en consistentere stroom uitlaatgassen. De meeste buisvormige roestvrijstalen verdeelstukken hebben ook de plaatsing van de wastegate-flens naar het midden van de collector voor nauwkeurige metingen en nauwkeurige controle.
• Toepassing: Mazda Miata 94-05, Mazda Protege 90-98, Mercury Tracer 91-96, Ford Escort
• Buisvormig ontwerp om een gelijkwaardige uitlaatstroomsnelheid van elke cilinder te garanderen
• TIG-gelaste CNC-gefreesde flens voor weerstand tegen scheuren en slijtage
• Verhoog het uitlaatvermogen en de efficiëntie van de motor
• Standaard T25 / T28-configuratieuitlaat
Er is geen match voor vermogen en prestaties voor buisvormige roestvrijstalen spruitstukken. Buisverdeelstukken bestaan uit lopers die uit elke cilinder komen en elkaar ontmoeten bij een verzamelaar. Buisverdeelstukken leveren een hoger rendement op, aangezien elke hardloper over het algemeen dezelfde omtrek heeft. Dit zorgt voor een veel soepelere stroom van uitlaatgas naar de turbo.
Buisvormige roestvrijstalen spruitstukken worden gekozen boven gegoten spruitstukken voor toepassingen met groot vermogen. Buisvormige roestvrijstalen spruitstukken hebben een betere en consistentere stroom uitlaatgassen. De meeste buisvormige roestvrijstalen verdeelstukken hebben ook de plaatsing van de wastegate-flens naar het midden van de collector voor nauwkeurige metingen en nauwkeurige controle.
• Toepassing: Mazda Miata 94-05, Mazda Protege 90-98, Mercury Tracer 91-96, Ford Escort
• Buisvormig ontwerp om een gelijkwaardige uitlaatstroomsnelheid van elke cilinder te garanderen
• TIG-gelaste CNC-gefreesde flens voor weerstand tegen scheuren en slijtage
• Verhoog het uitlaatvermogen en de efficiëntie van de motor
• Standaard T25 / T28-configuratieuitlaat
Reviews
Schrijf uw eigen review
Stel een vraag