- Gratis verzending vanaf € 175,- Normaal vanaf € 6,95 per bestelling.
- Niet tevreden? Je hebt altijd 14 dagen bedenktijd om je aankoop te retourneren.
- Professioneel advies nodig? Start een live chat of stuur een mail naar [email protected]
Meer informatie
SKU | 66496 |
---|---|
Merk | Blox Racing |
Certificaat | Geen certificaat |
Fabrikantcode | BXEX-10121 |
Montagemateriaal | Nee |
Auto Merk Naam | Honda |
Auto Model Naam | Civic,CRX,Del Sol |
Materiaal | Roestvrij Staal |
Product Line | Top Mount |
Universeel | Nee |
Technische Details | T3 & T4 dual pattern inlet flange |
Geschikt voor
Beschrijving
Het Top Mount-spruitstuk van BLOX Racing (hier afgebeeld) is beschikbaar voor Honda B-serie motoren en heeft een unieke turbo-inlaatflens met twee patronen. Deze primeur in de branche geeft de klant de keuze om te beginnen met een T3-turbo en later te upgraden naar een T4 zonder een gloednieuw spruitstuk te hoeven kopen.
Het spruitstuk heeft ook een V-band wastegate-flens die plaats biedt aan 44 mm, 45 mm en 46 mm maten van de meest populaire merken.
Spruitstukken zijn gemaakt van Schedule 40 T304 roestvrij staal en TIG-gelast. De 11 mm dikke flenzen zorgen voor extra sterkte en stijfheid. Het 4-1-ontwerp biedt gelijke druk over elke cilinder om een maximale stroom en snellere spoeling voor grotere turbo's te garanderen. Met dit ontwerp zijn de turbo en aanverwante onderdelen gemakkelijk toegankelijk.
SPECIFICATIES
T304 roestvrij staal; Schema 40
Doorn gebogen buizen; TIG-gelast
T3 & T4 dubbele patroon open inlaatflens
44mm-46mm wastegate V-band flens
11 mm dikke flenzen
4-1 ontwerp; gelijke cilinderdrukken
Biedt plaats aan T4 met H-cover
Kan fabrieksairco niet gebruiken
Stuurbekrachtigingsbeugel moet worden aangepast
Het spruitstuk heeft ook een V-band wastegate-flens die plaats biedt aan 44 mm, 45 mm en 46 mm maten van de meest populaire merken.
Spruitstukken zijn gemaakt van Schedule 40 T304 roestvrij staal en TIG-gelast. De 11 mm dikke flenzen zorgen voor extra sterkte en stijfheid. Het 4-1-ontwerp biedt gelijke druk over elke cilinder om een maximale stroom en snellere spoeling voor grotere turbo's te garanderen. Met dit ontwerp zijn de turbo en aanverwante onderdelen gemakkelijk toegankelijk.
SPECIFICATIES
T304 roestvrij staal; Schema 40
Doorn gebogen buizen; TIG-gelast
T3 & T4 dubbele patroon open inlaatflens
44mm-46mm wastegate V-band flens
11 mm dikke flenzen
4-1 ontwerp; gelijke cilinderdrukken
Biedt plaats aan T4 met H-cover
Kan fabrieksairco niet gebruiken
Stuurbekrachtigingsbeugel moet worden aangepast
Reviews
Schrijf uw eigen review
Stel een vraag