- Gratis verzending vanaf € 175,- Normaal vanaf € 6,95 per bestelling.
- Niet tevreden? Je hebt altijd 14 dagen bedenktijd om je aankoop te retourneren.
- Professioneel advies nodig? Start een live chat of stuur een mail naar [email protected]
SKU | 66021 |
---|---|
Merk | StopTech |
Voor/Achter | Voor |
Links en/of rechts | Links en Rechts |
Fabrikantcode | S-309.07640 |
Montagemateriaal | Nee |
Auto Merk Naam | Honda |
Auto Model Naam | Civic,Insight |
Universeel | Nee |
Versie | Sport Performance |
Voor Acura en Amerikaanse Honda's:
Acura EL 1997-2005
Honda Civic DX/EX/LX 2004-2011
Honda Civic Coupé/Sedan EX/LX 1996-2003
Honda Civic Si Hatch 2003-2005
Honda Civic Si Coupé 1999-2000
Honda Inzicht 2010-2014
Hawk Performance's HP Plus remblokcompound is ideaal voor Autocross- en Track Day-coureurs die op zoek zijn naar een hoogwaardige racecompound die de hitte van de baan aankan en je veilig thuisbrengt zonder de remblokken te hoeven vervangen.
HP Plus maakt gebruik van een uniek ferro-carbon, hightech wrijvingsmateriaal dat is ontwikkeld en vervaardigd voor sportief rijden in autocross-, Solo II- en "track day"-toepassingen. De Ferro-Carbon-formulering biedt lagere slijtagesnelheden en hogere koppelwaarden dan andere concurrerende materialen.
Extreem hoge wrijvingscoëfficiënt maakt HP Plus de perfecte upgrade ten opzichte van standaard voor high-performance trams die worden gebruikt in autocrosswedstrijden of die te maken hebben met herhaaldelijk, zwaar remmen.
Belangrijkste kenmerken:
- Extreem hoge wrijvingsoutput
- Lichtbestendig
- Waardig voor Autocross & Club Racing-evenementen
Waarschuwing! Vanwege de dramatische wrijvingsniveaus die door dit product worden geproduceerd om remmen op raceniveau te bereiken, kunnen rotorslijtage, geluid, stof en levensduur van de remblokken worden beïnvloed.
Alle Hawk Performance HP Plus / Autocross-remblokken bieden een beperkte levenslange garantie, zodat de producten vrij zijn van defecten door vakmanschap en materialen van de fabrikant.
Opmerking: Hawk Performance polijst zijn HP Plus-remblokken als laatste stap in de fabriek, maar alle remblokken moeten worden ingebed in de rotors (nieuw of gebruikt) waartegen ze zullen worden gebruikt. Als nieuwe remblokken op de juiste manier worden ingebed, wordt er een transferfilm gegenereerd op de remblok- en rotorinterface om de remprestaties te maximaliseren.