- Gratis verzending vanaf € 175,- Normaal vanaf € 6,95 per bestelling.
- Niet tevreden? Je hebt altijd 14 dagen bedenktijd om je aankoop te retourneren.
- Professioneel advies nodig? Start een live chat of stuur een mail naar [email protected]
SKU | 66018 |
---|---|
Merk | Hawk |
Certificaat | Geen certificaat |
Voor/Achter | Voor |
Links en/of rechts | Links en Rechts |
Fabrikantcode | HB245N.631 |
Montagemateriaal | Nee |
Aantal | Set van 4 |
Auto Merk Naam | Honda |
Auto Model Naam | Civic,Accord,Integra |
Universeel | Nee |
Versie | HP Plus |
De HP Plus rembloksamenstelling van Hawk Performance is ideaal voor autocross- en circuitdagrijders die op zoek zijn naar een hoogwaardige racecompound die de hitte van de baan kan opnemen en je veilig naar huis kan brengen zonder de pads te hoeven vervangen.
HP Plus maakt gebruik van een uniek Ferro-Carbon, high-tech frictiemateriaal dat is ontwikkeld en geproduceerd voor sportief rijden in autocross-, Solo II- en "track day" -toepassingen. De Ferro-Carbon-formule biedt lagere slijtagesnelheden en hogere koppelwaarden dan andere concurrerende materialen.
Extreem hoge wrijvingscoëfficiënt maakt HP Plus de perfecte upgrade boven voorraad voor krachtige trams die worden gebruikt in autocrosscompetities of die herhaaldelijk en krachtig remmen ervaren.
Belangrijkste kenmerken:
- Extreem hoge wrijvingsoutput
- Lichtbestendig
- Waardig voor Autocross & Club Racing Events
Waarschuwing! Vanwege de dramatische wrijvingsniveaus die door dit product worden geproduceerd om raceniveau te bereiken, kunnen het remmen, de rotorslijtage, het geluid, het stof en de levensduur van de remblokken worden beïnvloed.
Alle Hawk Performance HP Plus / Autocross remblokken bieden een beperkte levenslange garantie, zodat producten vrij zijn van defecten als gevolg van vakmanschap en materialen van de fabrikant.
Opmerking: Hawk Performance polijst zijn HP Plus-remblokken als laatste stap in de fabriek, maar alle remblokken moeten worden ingebed met de rotoren (nieuw of gebruikt) waartegen ze zullen worden gebruikt. Het goed vastzetten van nieuwe remblokken resulteert in een transferfilm die wordt gegenereerd op de pad en rotorinterface om de remprestaties te maximaliseren.