- Gratis verzending vanaf € 175,- Normaal vanaf € 6,95 per bestelling.
- Niet tevreden? Je hebt altijd 14 dagen bedenktijd om je aankoop te retourneren.
- Professioneel advies nodig? Start een live chat of stuur een mail naar [email protected]
Meer informatie
SKU | 64821-BK |
---|---|
Merk | Mishimoto |
Certificaat | Geen certificaat |
Kleur | Zwart |
Fabrikantcode | MMICP-RS-16HWBK |
Montagemateriaal | Ja |
Aantal | Complete Set |
Auto Merk Naam | Ford |
Auto Model Naam | Focus |
Universeel | Nee |
Versie | Intercooler Pipe Kit |
Technische Details | Only Fits Ford Focus RS 2016+ |
Geschikt voor
Beschrijving
Om onze line-up voor intercoolercomponenten voor de 2016+ Ford Focus RS te voltooien, willen we bij Mishimoto onze Hot-Side Intercooler Pipe introduceren.
Deze pijp heeft een werkelijk innovatief ontwerp dat helpt om meer te koelen dan alleen de luchtinlaattemperaturen. Het verhoogt niet alleen het interne volume met 40% ten opzichte van de voorraad met 2,5 inch inlaat- en uitlaatdiameters, en handhaaft een gemiddelde drukval van 45%, het gegoten middengedeelte behoudt het gebruik van de fabriekskanalen die de luchtstroom naar de voorste PTU leiden.
Een standaard cilindrische buis beperkt de luchtstroom, en dit helpt het bekende probleem van oververhitting van aandrijflijnen niet wanneer de RS tot het uiterste wordt geduwd. Onze pijp is zo gevormd dat lucht met behulp van dat voorkanaal zuiver naar de PTU aan de voorkant wordt geleid, zodat de luchtstroom niet verloren gaat zoals bij een traditioneel pijpontwerp.
Bovendien wordt deze pijp geleverd met 5-laags, met draad versterkte siliconen om aan de turbo en intercooler te bevestigen, wat zorgt voor een superieure hittebestendigheid en flexibiliteit voor bewegingsvrijheid van de motor. De buis kan ook passen zonder de onderste dwarsbalk te verwijderen.
De kit wordt geleverd met alle benodigde hardware, is direct passend zonder aanpassingen nodig en wordt gedekt door de Mishimoto levenslange garantie.
Deze pijp heeft een werkelijk innovatief ontwerp dat helpt om meer te koelen dan alleen de luchtinlaattemperaturen. Het verhoogt niet alleen het interne volume met 40% ten opzichte van de voorraad met 2,5 inch inlaat- en uitlaatdiameters, en handhaaft een gemiddelde drukval van 45%, het gegoten middengedeelte behoudt het gebruik van de fabriekskanalen die de luchtstroom naar de voorste PTU leiden.
Een standaard cilindrische buis beperkt de luchtstroom, en dit helpt het bekende probleem van oververhitting van aandrijflijnen niet wanneer de RS tot het uiterste wordt geduwd. Onze pijp is zo gevormd dat lucht met behulp van dat voorkanaal zuiver naar de PTU aan de voorkant wordt geleid, zodat de luchtstroom niet verloren gaat zoals bij een traditioneel pijpontwerp.
Bovendien wordt deze pijp geleverd met 5-laags, met draad versterkte siliconen om aan de turbo en intercooler te bevestigen, wat zorgt voor een superieure hittebestendigheid en flexibiliteit voor bewegingsvrijheid van de motor. De buis kan ook passen zonder de onderste dwarsbalk te verwijderen.
De kit wordt geleverd met alle benodigde hardware, is direct passend zonder aanpassingen nodig en wordt gedekt door de Mishimoto levenslange garantie.
Reviews
Schrijf uw eigen review
Stel een vraag