- Gratis verzending vanaf € 175,- Normaal vanaf € 6,95 per bestelling.
- Niet tevreden? Je hebt altijd 14 dagen bedenktijd om je aankoop te retourneren.
- Professioneel advies nodig? Start een live chat of stuur een mail naar [email protected]
Meer informatie
SKU | 64790-BK |
---|---|
Merk | Mishimoto |
Fabrikantcode | MMAI-CTR-17 |
Kleur | Zwart |
Universeel | Nee |
Auto Merk Naam | Honda |
Auto Model Naam | Civic |
Certificaat | Geen certificaat |
Aantal | Complete Set |
Montagemateriaal | Ja |
Technische Details | Only Fits Honda Civic Type R 2017+ |
Geschikt voor
Beschrijving
Het is tijd om het vuur op je hot-Honda te zetten met de Mishimoto Performance Intake Kit voor jou 2017+ Honda Civic Type R.
De Civic Type R heeft een lange geschiedenis van het laten zien van het maximale potentieel dat Honda op zijn Civic-platform kan bereiken. Wij hier in de Verenigde Staten hebben echter nooit de gelegenheid gehad om Honda's heetste hatchbacks te ervaren totdat de FK8 zijn weg over de Stille Oceaan bereikte. Hoewel de CTR het neusje van de zalm is als het gaat om Honda's compacte chassis, is het nog steeds een in massa geproduceerde auto, wat betekent dat er nog ruimte is voor verbetering, vooral als het gaat om het inlaatsysteem.
Gelukkig hebben de OEM-ingenieurs de basis gelegd voor ons om een aluminium loper van de turbo aan de inductielaars te bevestigen. Dit betekende dat we ons alleen moesten concentreren op wat aan het einde van de hardloper was bevestigd. Om te beginnen hebben we de turbulentie genererende, accordeonvormige inlaatslang gedumpt en vervangen door 5 lagen siliconen ingebed met hittebestendige vezels.
Onze nieuwe en verbeterde slang is ook versterkt met staaldraad, zodat deze zijn vorm behoudt, zelfs onder de indrukwekkende boost die de K20C1 uitstraalt. Naast het versterken van de inlaatlaars, hebben we er ook voor gezorgd dat de diameter is vergroot en het interieur is gladgestreken, wat de algehele 42% toename van de stroom door het volledige systeem enorm helpt. De andere bijdragende factoren aan onze toename van de luchtstroom zijn onze precisie aangepaste MAF-behuizing en verbeterde airbox.
We zijn begonnen door eerst de twee van elkaar te scheiden en vervolgens de MAF-behuizing opnieuw te ontwerpen om een grotere stroom te garanderen, maar ook om veilige brandstofversnellingsperimeters te behouden en het controlelampje vrij te laten lopen op de standaardtune. Onze airbox groeide in omvang om plaats te bieden aan ons vrijer stromende filter, en bevat de fabrieks rubberen snorkel die het speciale inlaatkanaal vastzet in de kap van de CTR. Door al deze verbeteringen te combineren, krijg je een maximale winst van 16,7 whp en 20,1 wtq van je 2.0T. Het stealth zwarte kleurenschema behoudt een OEM + look voor de motorruimte van je Type R
De Civic Type R heeft een lange geschiedenis van het laten zien van het maximale potentieel dat Honda op zijn Civic-platform kan bereiken. Wij hier in de Verenigde Staten hebben echter nooit de gelegenheid gehad om Honda's heetste hatchbacks te ervaren totdat de FK8 zijn weg over de Stille Oceaan bereikte. Hoewel de CTR het neusje van de zalm is als het gaat om Honda's compacte chassis, is het nog steeds een in massa geproduceerde auto, wat betekent dat er nog ruimte is voor verbetering, vooral als het gaat om het inlaatsysteem.
Gelukkig hebben de OEM-ingenieurs de basis gelegd voor ons om een aluminium loper van de turbo aan de inductielaars te bevestigen. Dit betekende dat we ons alleen moesten concentreren op wat aan het einde van de hardloper was bevestigd. Om te beginnen hebben we de turbulentie genererende, accordeonvormige inlaatslang gedumpt en vervangen door 5 lagen siliconen ingebed met hittebestendige vezels.
Onze nieuwe en verbeterde slang is ook versterkt met staaldraad, zodat deze zijn vorm behoudt, zelfs onder de indrukwekkende boost die de K20C1 uitstraalt. Naast het versterken van de inlaatlaars, hebben we er ook voor gezorgd dat de diameter is vergroot en het interieur is gladgestreken, wat de algehele 42% toename van de stroom door het volledige systeem enorm helpt. De andere bijdragende factoren aan onze toename van de luchtstroom zijn onze precisie aangepaste MAF-behuizing en verbeterde airbox.
We zijn begonnen door eerst de twee van elkaar te scheiden en vervolgens de MAF-behuizing opnieuw te ontwerpen om een grotere stroom te garanderen, maar ook om veilige brandstofversnellingsperimeters te behouden en het controlelampje vrij te laten lopen op de standaardtune. Onze airbox groeide in omvang om plaats te bieden aan ons vrijer stromende filter, en bevat de fabrieks rubberen snorkel die het speciale inlaatkanaal vastzet in de kap van de CTR. Door al deze verbeteringen te combineren, krijg je een maximale winst van 16,7 whp en 20,1 wtq van je 2.0T. Het stealth zwarte kleurenschema behoudt een OEM + look voor de motorruimte van je Type R
Reviews
Schrijf uw eigen review
Stel een vraag