- Gratis verzending vanaf € 175,- Normaal vanaf € 6,95 per bestelling.
- Niet tevreden? Je hebt altijd 14 dagen bedenktijd om je aankoop te retourneren.
- Professioneel advies nodig? Start een live chat of stuur een mail naar [email protected]
Meer informatie
SKU | 57201 |
---|---|
Merk | Skunk2 |
Fabrikantcode | 340-05-0002 |
Montagemateriaal | Nee |
Aantal | 1 Stuk |
Certificaat | Geen certificaat |
Auto Merk Naam | Honda |
Auto Model Naam | Civic,Integra,Accord |
Universeel | Nee |
Technische Details | Used for all applications,Oem and Aftermarket. |
Geschikt voor
Beschrijving
Skunk2's K-serie distributiekettingspanner, compatibel met alle Honda K-serie motoren, is de ultieme beveiliging. Spanners uit de Pro-serie zijn vervaardigd uit hoogwaardig 7075-T6-aluminium, warmtebehandeld en zijn voorzien van stijvere veren van OEM-kwaliteit die voorkomen dat de uitlaatnokkenas dichtslaat bij lage motortoerentallen en speling van de ketting elimineren, zelfs onder omstandigheden met lage oliedruk de fabrieksveer zou zijn aangetast. De spanner van Skunk2 bevat ook een verbeterde zuiger met een diameter van 16 mm (1,5 mm groter) met een groter ratelmechanisme met diepere en bredere rateltanden van gehard staal voor extra bescherming - de ultieme faalveilige bescherming tegen overmatige zuigerbewegingen als gevolg van versleten tanden. De spanner van Skunk2 past ook strak tegen de distributiekettinggeleider om te zorgen voor rotatiebewegingen, die een ongelijkmatige belasting op de rateltanden kunnen uitoefenen. Zelfs de in de fabriek ontworpen oliedoorgangen en terugslagkleppen blijven behouden, wat betekent dat de spanner gesmeerd en onder druk blijft, precies zoals Honda het bedoeld heeft.
Pro-serie distributiekettingspanners ondergingen honderden uren motordyno-testen om de meest extreme omstandigheden mogelijk te simuleren, zoals testen met een laag toerental (lage oliedruk), compleet met enkele van de meest agressieve combinaties van nokkenas en klepveren die beschikbaar zijn. Testmotoren werden ook herhaaldelijk uitgeschakeld en opnieuw opgestart om de zwaarste omgevingen met distributiekettingspanners na te bootsen.
Pro-serie distributiekettingspanners ondergingen honderden uren motordyno-testen om de meest extreme omstandigheden mogelijk te simuleren, zoals testen met een laag toerental (lage oliedruk), compleet met enkele van de meest agressieve combinaties van nokkenas en klepveren die beschikbaar zijn. Testmotoren werden ook herhaaldelijk uitgeschakeld en opnieuw opgestart om de zwaarste omgevingen met distributiekettingspanners na te bootsen.
Reviews
Schrijf uw eigen review
Stel een vraag