- Gratis verzending vanaf € 175,- Normaal vanaf € 6,95 per bestelling.
- Niet tevreden? Je hebt altijd 14 dagen bedenktijd om je aankoop te retourneren.
- Professioneel advies nodig? Start een live chat of stuur een mail naar [email protected]
Meer informatie
SKU | 57171 |
---|---|
Merk | Skunk2 |
Fabrikantcode | 311-05-1380 |
Montagemateriaal | Nee |
Aantal | Set van 16 |
Certificaat | Geen certificaat |
Auto Merk Naam | Honda |
Auto Model Naam | Civic,Integra,Accord |
Product Line | Alpha |
Universeel | Nee |
Geschikt voor
Beschrijving
Motoren die oorspronkelijk waren uitgerust met veren met één klep, moeten gebruik maken van K-Series Spring Base Kit, afzonderlijk verkrijgbaar.
Let op: Bij gebruik van Skunk2 Titanium Retainers op 2004 en nieuwere motoren, moeten keepers van vóór 2004 (cotters) worden gebruikt (Honda P / N 14781-PR7-A01). Keepers van vóór 2004 zijn te herkennen aan het ontbreken van markeringen langs de bovenrand (2004 en nieuwere keepers hebben lasergeëtste markeringen langs de bovenrand). Voor toepassingen waar keepers van 2004 en nieuwer worden gebruikt, moeten Skunk2 Titanium Retainers worden gebruikt. Een juiste selectie van houder / houder is belangrijk vanwege de verschillende hoekverhoudingen tussen eerdere en latere houderontwerpen. Het gebruik van onjuiste houders en / of houders kan leiden tot mogelijke motorschade.
Exclusief vervaardigd van superschoon, chroom-siliconen draad gefreesd in Japan, zijn Skunk2's Alpha Valve Springs voor Honda / Acura K-serie VTEC-motoren een product van de jarenlange race- en motorbouwervaringen van het bedrijf. Door gebruik te maken van binnen- en buitenveren die met elkaar zijn verbonden door een lichte passing en met verschillende frequenties, zijn Alpha Valve Springs in staat om klepvlotter te voorkomen en de valvetrain-stabiliteit te behouden bij motortoerentallen van meer dan 10.000 tpm.
Skunk2 ontwerpt, ontwikkelt en test zijn volledige valvetrain-assortiment in eigen huis om superieure kwaliteit en maximale prestatiewinst te garanderen. Tijdens de ontwikkeling wordt elk valvetrain-onderdeel getest, zowel op de dyno als op de weg, inclusief 11.000 tpm dragraceringsmotoren en 17.000 tpm superbikes. Vervaardigd uit de beste materialen die beschikbaar zijn, bieden Skunk2 valvetrain componenten uitzonderlijke prestaties, betrouwbaarheid en kwaliteit en blijven ze standaard op elk Skunk2 voertuig dat we bouwen en ondersteunen
Let op: Bij gebruik van Skunk2 Titanium Retainers op 2004 en nieuwere motoren, moeten keepers van vóór 2004 (cotters) worden gebruikt (Honda P / N 14781-PR7-A01). Keepers van vóór 2004 zijn te herkennen aan het ontbreken van markeringen langs de bovenrand (2004 en nieuwere keepers hebben lasergeëtste markeringen langs de bovenrand). Voor toepassingen waar keepers van 2004 en nieuwer worden gebruikt, moeten Skunk2 Titanium Retainers worden gebruikt. Een juiste selectie van houder / houder is belangrijk vanwege de verschillende hoekverhoudingen tussen eerdere en latere houderontwerpen. Het gebruik van onjuiste houders en / of houders kan leiden tot mogelijke motorschade.
Exclusief vervaardigd van superschoon, chroom-siliconen draad gefreesd in Japan, zijn Skunk2's Alpha Valve Springs voor Honda / Acura K-serie VTEC-motoren een product van de jarenlange race- en motorbouwervaringen van het bedrijf. Door gebruik te maken van binnen- en buitenveren die met elkaar zijn verbonden door een lichte passing en met verschillende frequenties, zijn Alpha Valve Springs in staat om klepvlotter te voorkomen en de valvetrain-stabiliteit te behouden bij motortoerentallen van meer dan 10.000 tpm.
Skunk2 ontwerpt, ontwikkelt en test zijn volledige valvetrain-assortiment in eigen huis om superieure kwaliteit en maximale prestatiewinst te garanderen. Tijdens de ontwikkeling wordt elk valvetrain-onderdeel getest, zowel op de dyno als op de weg, inclusief 11.000 tpm dragraceringsmotoren en 17.000 tpm superbikes. Vervaardigd uit de beste materialen die beschikbaar zijn, bieden Skunk2 valvetrain componenten uitzonderlijke prestaties, betrouwbaarheid en kwaliteit en blijven ze standaard op elk Skunk2 voertuig dat we bouwen en ondersteunen
Reviews
Schrijf uw eigen review
Stel een vraag