- Gratis verzending vanaf € 175,- Normaal vanaf € 6,95 per bestelling.
- Niet tevreden? Je hebt altijd 14 dagen bedenktijd om je aankoop te retourneren.
- Professioneel advies nodig? Start een live chat of stuur een mail naar [email protected]
Meer informatie
SKU | 57160 |
---|---|
Merk | Skunk2 |
Fabrikantcode | 305-05-0075 |
Montagemateriaal | Nee |
Aantal | 1 Stuk |
Certificaat | Geen certificaat |
Auto Merk Naam | Honda |
Auto Model Naam | FR-V |
Product Line | Tuner Series |
Universeel | Nee |
Technische Details | IN. 230* / 11.37 |
Geschikt voor
Beschrijving
Krijg een extra 10+ pk met Skunk2's Tuner Series Stage II-nokkenas voor de Honda R18, onze vooraanstaande lijn van hoogwaardige nokkenassen voor Honda's R18A1-motoren. Tuner-serie Stage II-nokkenassen zijn ontworpen om het vermogen en koppel van licht gewijzigde motoren te optimaliseren en zijn het resultaat van Skunk2's jarenlange inspanningen op het gebied van dragracen en wegracen. Geen enkele andere lijn van hoogwaardige nokkenassen komt zelfs maar in de buurt van Skunk2's Tuner-serie.
Skunk2 nokkenassen leveren een ongeëvenaard vermogen als gevolg van voortdurende, uitgebreide ontwikkeling en testen. Door gebruik te maken van geavanceerde productietechnieken en de nieuwste geautomatiseerde simulatie- en modelleerapparatuur, kunnen Skunk2-nokkenassen maximaal vermogen leveren over de gehele powerband. Skunk2 ontwerpt en test al zijn nokkenassen in eigen huis om de hoogste kwaliteit en prestaties te garanderen. Elke nokkenas is nieuw, niet geslepen, en vervaardigd uit holle, ijzerlegering kernen van hoge sterkte met geavanceerde profielen. Alle Skunk2-nokkenassen worden volgens exacte specificaties geslepen met behulp van de modernste CNC-nokslijpmachines die zijn uitgerust met slijpschijven met kubieke boor en voorzien van geharde, slijtvaste lobben en oppervlakken.
Skunk2's nokkenassen uit de Tuner-serie voor op R18A1 gebaseerde motoren zijn voorzien van Fast Ramp- en AMAX-profieltechnologie, die de algehele prestaties verbetert en resulteert in een ongeëvenaarde respons van inactiviteit tot redline. AMAX-technologie maximaliseert eenvoudig het gebied onder de hefcurve, maar zonder de betrouwbaarheid of valvetrain-stabiliteit in gevaar te brengen. De profielen van Skunk2 hebben een langere levensduur dan die van concurrenten bij liften boven 1 mm, wat resulteert in meer efficiëntie en meer kracht. En dankzij Fast Ramp, dezelfde technologie die wordt gebruikt in Formule 1-races, wordt de stoelafstelling verminderd, wat resulteert in extra cilinderdruk en meer koppel, maar zonder de levensduur van de valvetrain in gevaar te brengen. De Stage II R18A1-nokkenassen maken gebruik van de voorraad VTEC economy-lob. Dit betekent dat je MPG niet opoffert tijdens het cruisen, je MPG blijft hetzelfde onder cruse-belastingen. De Stage II-cam biedt ook meer lift en duur, en is een drop-in-cam die geen veer- of retainer-upgrade vereist. Om het uiterste uit de stroom te halen, zou een stemapparaat zoals Hondata nodig zijn.
Skunk2 nokkenassen leveren een ongeëvenaard vermogen als gevolg van voortdurende, uitgebreide ontwikkeling en testen. Door gebruik te maken van geavanceerde productietechnieken en de nieuwste geautomatiseerde simulatie- en modelleerapparatuur, kunnen Skunk2-nokkenassen maximaal vermogen leveren over de gehele powerband. Skunk2 ontwerpt en test al zijn nokkenassen in eigen huis om de hoogste kwaliteit en prestaties te garanderen. Elke nokkenas is nieuw, niet geslepen, en vervaardigd uit holle, ijzerlegering kernen van hoge sterkte met geavanceerde profielen. Alle Skunk2-nokkenassen worden volgens exacte specificaties geslepen met behulp van de modernste CNC-nokslijpmachines die zijn uitgerust met slijpschijven met kubieke boor en voorzien van geharde, slijtvaste lobben en oppervlakken.
Skunk2's nokkenassen uit de Tuner-serie voor op R18A1 gebaseerde motoren zijn voorzien van Fast Ramp- en AMAX-profieltechnologie, die de algehele prestaties verbetert en resulteert in een ongeëvenaarde respons van inactiviteit tot redline. AMAX-technologie maximaliseert eenvoudig het gebied onder de hefcurve, maar zonder de betrouwbaarheid of valvetrain-stabiliteit in gevaar te brengen. De profielen van Skunk2 hebben een langere levensduur dan die van concurrenten bij liften boven 1 mm, wat resulteert in meer efficiëntie en meer kracht. En dankzij Fast Ramp, dezelfde technologie die wordt gebruikt in Formule 1-races, wordt de stoelafstelling verminderd, wat resulteert in extra cilinderdruk en meer koppel, maar zonder de levensduur van de valvetrain in gevaar te brengen. De Stage II R18A1-nokkenassen maken gebruik van de voorraad VTEC economy-lob. Dit betekent dat je MPG niet opoffert tijdens het cruisen, je MPG blijft hetzelfde onder cruse-belastingen. De Stage II-cam biedt ook meer lift en duur, en is een drop-in-cam die geen veer- of retainer-upgrade vereist. Om het uiterste uit de stroom te halen, zou een stemapparaat zoals Hondata nodig zijn.
Reviews
Schrijf uw eigen review
Stel een vraag