- Gratis verzending vanaf € 175,- Normaal vanaf € 6,95 per bestelling.
- Niet tevreden? Je hebt altijd 14 dagen bedenktijd om je aankoop te retourneren.
- Professioneel advies nodig? Start een live chat of stuur een mail naar [email protected]
Meer informatie
SKU | 57152 |
---|---|
Merk | Skunk2 |
Fabrikantcode | 305-05-0140 |
Montagemateriaal | Nee |
Aantal | Set van 2 |
Certificaat | Geen certificaat |
Auto Merk Naam | Honda |
Auto Model Naam | Civic,CRX,Del Sol |
Product Line | Tuner Series |
Universeel | Nee |
Technische Details | IN. 264* / 11.9 |
Geschikt voor
Beschrijving
OPMERKING: SKUNK2 "BEVEELT" VALVETRAIN UPGRADEN BIJ HET LOPEN VAN Nokkenassen
De nokkenassen van de Skunk2 Tuner-serie behouden in de fabriek inactieve kwaliteit en lage snelheidsemissies en verhogen ook aanzienlijk de HP en TQ. Indien van toepassing is de VTEC-crossover van primair naar secundair dramatischer voor die klassieke VTEC-piek. Veel van de nokkenassen van de Skunk2 Tuner-serie zijn ook voorzien van Fast Ramp- en Amax-technologie, waardoor de motor meer koppel kan opbouwen bij lagere toerentallen. Nokkenasprofielen uit de Tuner-serie zijn minder agressief dan onze nokkenassen uit de Pro-serie en zijn ontworpen om meer nadruk te leggen op inactieve kwaliteit en emissies. De nokken uit de Tuner-serie gebruiken dezelfde hoogwaardige kernen als onze Pro-serie nokkenassen en worden geslepen op dezelfde CNC-nokslijpmachines die zijn uitgerust met CBN-slijpschijven. De nokkenassen van de Tuner-serie zijn ideaal voor zowel dagelijkse straataangedreven motoren als racemotoren.
Fase 1: Street / Race-cam ontworpen voor standaardmotoren met boutaanpassingen. Ook geschikt voor toepassingen met supercharger en agressieve turbotoepassingen. Opgewaardeerd valvetrain aanbevolen, maar niet vereist.
Fase 2: Street / Race-cam ontworpen voor motor met vrij stromende inlaat- en uitlaatkanalen, verhoogde compressie en verbeterde valvetrain.
Stage 3: Street / Race cam ontworpen voor motoren die het hoogste vermogen nodig hebben om hogere toeren te halen dan mogelijk is met Stage2 cams.
Turbo 1: Street Turbo-cam ontworpen voor lagere boost, lage toerentallen 5-10 psi. Ideaal voor standaard straatlegale turbokits.
Turbo 2: Street / Race Turbo-cam ontworpen voor gemiddelde boostniveaus van 10+ psi en iets hogere toerentallen. Ideaal voor aangepaste turbotoepassingen en supercharged toepassingen.
De nokkenassen van de Skunk2 Tuner-serie behouden in de fabriek inactieve kwaliteit en lage snelheidsemissies en verhogen ook aanzienlijk de HP en TQ. Indien van toepassing is de VTEC-crossover van primair naar secundair dramatischer voor die klassieke VTEC-piek. Veel van de nokkenassen van de Skunk2 Tuner-serie zijn ook voorzien van Fast Ramp- en Amax-technologie, waardoor de motor meer koppel kan opbouwen bij lagere toerentallen. Nokkenasprofielen uit de Tuner-serie zijn minder agressief dan onze nokkenassen uit de Pro-serie en zijn ontworpen om meer nadruk te leggen op inactieve kwaliteit en emissies. De nokken uit de Tuner-serie gebruiken dezelfde hoogwaardige kernen als onze Pro-serie nokkenassen en worden geslepen op dezelfde CNC-nokslijpmachines die zijn uitgerust met CBN-slijpschijven. De nokkenassen van de Tuner-serie zijn ideaal voor zowel dagelijkse straataangedreven motoren als racemotoren.
Fase 1: Street / Race-cam ontworpen voor standaardmotoren met boutaanpassingen. Ook geschikt voor toepassingen met supercharger en agressieve turbotoepassingen. Opgewaardeerd valvetrain aanbevolen, maar niet vereist.
Fase 2: Street / Race-cam ontworpen voor motor met vrij stromende inlaat- en uitlaatkanalen, verhoogde compressie en verbeterde valvetrain.
Stage 3: Street / Race cam ontworpen voor motoren die het hoogste vermogen nodig hebben om hogere toeren te halen dan mogelijk is met Stage2 cams.
Turbo 1: Street Turbo-cam ontworpen voor lagere boost, lage toerentallen 5-10 psi. Ideaal voor standaard straatlegale turbokits.
Turbo 2: Street / Race Turbo-cam ontworpen voor gemiddelde boostniveaus van 10+ psi en iets hogere toerentallen. Ideaal voor aangepaste turbotoepassingen en supercharged toepassingen.
Reviews
Schrijf uw eigen review
Stel een vraag