- Gratis verzending vanaf € 175,- Normaal vanaf € 6,95 per bestelling.
- Niet tevreden? Je hebt altijd 14 dagen bedenktijd om je aankoop te retourneren.
- Professioneel advies nodig? Start een live chat of stuur een mail naar [email protected]
Meer informatie
SKU | 57032 |
---|---|
Merk | Skunk2 |
Fabrikantcode | 343-12-0050 |
Kleur | Zwart |
Universeel | Nee |
Auto Merk Naam | Subaru,Toyota |
Certificaat | Geen certificaat |
Montagemateriaal | Nee |
Lucht Inlaat Type | Cold |
Technische Details | 6.8 diameter double cone filter. " |
Geschikt voor
Beschrijving
De Cold-Air Intake van Skunk2 is gemaakt van gegoten polymeerplastic voor superieure inlaatluchtisolatie in vergelijking met aluminium en voor een soepele, continue conus. In vergelijking met aluminium resulteert het dikkere polymeermateriaal in een superieure thermische barrière en lagere inlaatluchttemperaturen die de warmtedrenking drastisch verminderen in vergelijking met andere inlaten.
Voor een optimaal vermogen zuigt de BRZ / FRS Cold Air Intake de koudste en hoogst beschikbare lucht aan. Dit wordt bereikt door het inlaatkanaal van de Ram Air Box voor de radiator te plaatsen waar de meest schone en koude lucht wordt gevonden. De Ram Air Box is gemaakt van vernet polymeer voor superieure thermische afstoting en structurele sterkte als de behuizing van het luchtfilter.
Skunk2 Cold Air Intake-systemen voor de BRZ / FRS bevatten een Skunk2 Composite Velocity Stack, wat een meerwaarde van $ 50 is. De Composite Velocity Stack maakt gebruik van bewezen technologie en is ontworpen om de luchtstroom te optimaliseren en de snelheid te maximaliseren. De glasvezel nylon structuur zorgt voor een hoge slagvastheid met een laag warmtegeleidingsvermogen om de doorweektemperatuur en luchtinlaattemperaturen aanzienlijk te verminderen. Het ontwerp bevat ook kuiltjes op het ingangsoppervlak om de grenslaag in de mond te verlengen. De kuiltjes vergroten het effectieve dwarsdoorsnedestroomgebied, waardoor de totale luchtstroom in massa toeneemt in vergelijking met andere snelheidsstapels. De Throttle Body Velocity Tube is gemaakt van verknoopt polymeer voor thermische isolatie, waardoor de warmte en de warmte weer verminderen. Het beschikt ook over een soepele, continue stroomsnelheidconus van 96 mm binnendiameter tot 70 m mm binnendiameter, waardoor een hoge luchtstroom mogelijk is en uiteindelijk een van de best stromende en gefilterde koude luchtinlaten voor de BRZ / FRS produceert. Het maakt verbinding met het gasklephuis van de fabriek, geen snijden of fabricage nodig, omdat het een directe aanbouting is.
De Skunk2 BRZ / FRS koude-luchtinlaat maakt gebruik van een enorm filterelement met dubbele conus van 6,8 inch en een grotere stofopvangcapaciteit. Het conusfilter is ook wasbaar, waardoor toekomstige kosten voor een vervangend filter worden voorkomen. De meegeleverde MAF-sensorkoppeling is compatibel met de MAF-sensor in de fabriek voor een eenvoudige aanboutapplicatie. Dit is de hoogst stromende BRZ / FRS-inname op de markt
Voor een optimaal vermogen zuigt de BRZ / FRS Cold Air Intake de koudste en hoogst beschikbare lucht aan. Dit wordt bereikt door het inlaatkanaal van de Ram Air Box voor de radiator te plaatsen waar de meest schone en koude lucht wordt gevonden. De Ram Air Box is gemaakt van vernet polymeer voor superieure thermische afstoting en structurele sterkte als de behuizing van het luchtfilter.
Skunk2 Cold Air Intake-systemen voor de BRZ / FRS bevatten een Skunk2 Composite Velocity Stack, wat een meerwaarde van $ 50 is. De Composite Velocity Stack maakt gebruik van bewezen technologie en is ontworpen om de luchtstroom te optimaliseren en de snelheid te maximaliseren. De glasvezel nylon structuur zorgt voor een hoge slagvastheid met een laag warmtegeleidingsvermogen om de doorweektemperatuur en luchtinlaattemperaturen aanzienlijk te verminderen. Het ontwerp bevat ook kuiltjes op het ingangsoppervlak om de grenslaag in de mond te verlengen. De kuiltjes vergroten het effectieve dwarsdoorsnedestroomgebied, waardoor de totale luchtstroom in massa toeneemt in vergelijking met andere snelheidsstapels. De Throttle Body Velocity Tube is gemaakt van verknoopt polymeer voor thermische isolatie, waardoor de warmte en de warmte weer verminderen. Het beschikt ook over een soepele, continue stroomsnelheidconus van 96 mm binnendiameter tot 70 m mm binnendiameter, waardoor een hoge luchtstroom mogelijk is en uiteindelijk een van de best stromende en gefilterde koude luchtinlaten voor de BRZ / FRS produceert. Het maakt verbinding met het gasklephuis van de fabriek, geen snijden of fabricage nodig, omdat het een directe aanbouting is.
De Skunk2 BRZ / FRS koude-luchtinlaat maakt gebruik van een enorm filterelement met dubbele conus van 6,8 inch en een grotere stofopvangcapaciteit. Het conusfilter is ook wasbaar, waardoor toekomstige kosten voor een vervangend filter worden voorkomen. De meegeleverde MAF-sensorkoppeling is compatibel met de MAF-sensor in de fabriek voor een eenvoudige aanboutapplicatie. Dit is de hoogst stromende BRZ / FRS-inname op de markt
Reviews
Schrijf uw eigen review
Stel een vraag