- Gratis verzending vanaf € 175,- Normaal vanaf € 6,95 per bestelling.
- Niet tevreden? Je hebt altijd 14 dagen bedenktijd om je aankoop te retourneren.
- Professioneel advies nodig? Start een live chat of stuur een mail naar [email protected]
Meer informatie
SKU | 57012 |
---|---|
Merk | Skunk2 |
Fabrikantcode | 307-05-9200 |
Kleur | Zilver |
Materiaal | Aluminium |
Product Line | Ultra Series Race |
Universeel | Nee |
Auto Merk Naam | Honda |
Auto Model Naam | Civic,CRX,Del Sol |
Certificaat | Geen certificaat |
Montagemateriaal | Nee |
Technische Details | D-Series |
Geschikt voor
Beschrijving
Ideaal voor racetoepassingen met turbocompressor en natuurlijke aanzuiging.
3,5 titer = hoog vermogen N / A en toepassingen met geforceerde inductie tot 600 pk
4,5 liter = 600-1000 pk
5,5 liter = 1.000 pk en meer
De ingenieurs van Skunk2 Racing hebben onvermoeibaar gewerkt aan de ontwikkeling van de volgende generatie hoogwaardige inlaatspruitstukken en kondigen met trots de release aan van het langverwachte inlaatspruitstuk van de Ultra-serie. Jaren van R & D hebben geresulteerd in een uit meerdere delen bestaand inlaatspruitstuk van gegoten aluminium dat voordelen biedt die alleen een modulair ontwerp mogelijk zou maken.
Voortbouwend op de prestatie-erfenis van onze Pro Series Intake Manifold, en gebruikmakend van de nieuwste CFD-software (Computational Fluid Dynamics); Skunk2 Racing heeft een driedelig modulair ontwerp gecreëerd dat gemakkelijke demontage, overdracht en volumeveranderingen van het plenum mogelijk maakt door het gebruik van een verwijderbaar plenum en optionele plenumafstandhouders. Naast CFD-tests heeft het inlaatspruitstuk van de Ultra-serie uitgebreide interne dyno- en on-car-tests ondergaan, wat heeft geleid tot een ontwerp dat minder restrictief is en zowel koppel als vermogenswinst oplevert voor veel van de concurrenten.
De inlaatspruitstukken van de Ultra-serie zijn gemaakt van een hoogwaardige 356 aluminiumlegering voor een sterk en lichtgewicht ontwerp, CNC-gefreesd voor een nauwkeurige pasvorm en individueel geïnspecteerd voor kwaliteitsborging. Dankzij de grote opening van het gasklephuis van 90 mm, de snelheidsstapels van 87 mm en de inlaatgeleiders met hoge snelheid en soepele overgangen kan het Ultra Series Manifold de concurrentie uitstromen. De Skunk2 Ultra Series Intake Manifold is ontworpen om te worden gebruikt met ingebouwde, atmosferische of geforceerde inductieopstellingen met een hoog vermogen en helpt de markt een nieuw niveau van betaalbare high-end inlaattechnologie te bieden.
KENMERKEN:
Beschikbaar in configuraties van 3,5 l, 4,5 l en 5,5 l
Optionele aluminium plenumafstandhouders in de maten 1L of 2L
Hoogwaardige bevestigingshardware
6,5 "gekantelde en taps toelopende Hi-Velocity hardlopers
Verhoogde 87 mm Velocity Stacks - Genoeg materiaal naar bakboord
Voorzieningen voor extra injectoren aan de onderzijde van de geleiders
Unieke montageflens past universeel op alle B-serie VTEC-koppen
90mm gasklephuis - Std. 5.0L Ford-patroon
4 x 1/8 "NPT, 3 x 1/4" NPT en 1 x OEM AIT-poort
Inclusief thermische spruitstukpakking
Royaal gegoten loopwanden voor portering
Past op ALLE populaire chassisconfiguraties - niet alleen racewagens
3.5L VOLUME & ZILVEREN BASIS
3,5 titer = hoog vermogen N / A en toepassingen met geforceerde inductie tot 600 pk
4,5 liter = 600-1000 pk
5,5 liter = 1.000 pk en meer
De ingenieurs van Skunk2 Racing hebben onvermoeibaar gewerkt aan de ontwikkeling van de volgende generatie hoogwaardige inlaatspruitstukken en kondigen met trots de release aan van het langverwachte inlaatspruitstuk van de Ultra-serie. Jaren van R & D hebben geresulteerd in een uit meerdere delen bestaand inlaatspruitstuk van gegoten aluminium dat voordelen biedt die alleen een modulair ontwerp mogelijk zou maken.
Voortbouwend op de prestatie-erfenis van onze Pro Series Intake Manifold, en gebruikmakend van de nieuwste CFD-software (Computational Fluid Dynamics); Skunk2 Racing heeft een driedelig modulair ontwerp gecreëerd dat gemakkelijke demontage, overdracht en volumeveranderingen van het plenum mogelijk maakt door het gebruik van een verwijderbaar plenum en optionele plenumafstandhouders. Naast CFD-tests heeft het inlaatspruitstuk van de Ultra-serie uitgebreide interne dyno- en on-car-tests ondergaan, wat heeft geleid tot een ontwerp dat minder restrictief is en zowel koppel als vermogenswinst oplevert voor veel van de concurrenten.
De inlaatspruitstukken van de Ultra-serie zijn gemaakt van een hoogwaardige 356 aluminiumlegering voor een sterk en lichtgewicht ontwerp, CNC-gefreesd voor een nauwkeurige pasvorm en individueel geïnspecteerd voor kwaliteitsborging. Dankzij de grote opening van het gasklephuis van 90 mm, de snelheidsstapels van 87 mm en de inlaatgeleiders met hoge snelheid en soepele overgangen kan het Ultra Series Manifold de concurrentie uitstromen. De Skunk2 Ultra Series Intake Manifold is ontworpen om te worden gebruikt met ingebouwde, atmosferische of geforceerde inductieopstellingen met een hoog vermogen en helpt de markt een nieuw niveau van betaalbare high-end inlaattechnologie te bieden.
KENMERKEN:
Beschikbaar in configuraties van 3,5 l, 4,5 l en 5,5 l
Optionele aluminium plenumafstandhouders in de maten 1L of 2L
Hoogwaardige bevestigingshardware
6,5 "gekantelde en taps toelopende Hi-Velocity hardlopers
Verhoogde 87 mm Velocity Stacks - Genoeg materiaal naar bakboord
Voorzieningen voor extra injectoren aan de onderzijde van de geleiders
Unieke montageflens past universeel op alle B-serie VTEC-koppen
90mm gasklephuis - Std. 5.0L Ford-patroon
4 x 1/8 "NPT, 3 x 1/4" NPT en 1 x OEM AIT-poort
Inclusief thermische spruitstukpakking
Royaal gegoten loopwanden voor portering
Past op ALLE populaire chassisconfiguraties - niet alleen racewagens
3.5L VOLUME & ZILVEREN BASIS
Reviews
Schrijf uw eigen review
Stel een vraag