- Gratis verzending vanaf € 175,- Normaal vanaf € 6,95 per bestelling.
- Niet tevreden? Je hebt altijd 14 dagen bedenktijd om je aankoop te retourneren.
- Professioneel advies nodig? Start een live chat of stuur een mail naar [email protected]
Meer informatie
SKU | 55707 |
---|---|
Merk | Tegiwa |
Certificaat | Geen certificaat |
Fabrikantcode | T-4077048 |
Montagemateriaal | Ja |
Auto Merk Naam | Honda |
Auto Model Naam | Civic,CRX,Del Sol |
Materiaal | Roestvrij Staal |
Universeel | Nee |
Versie | 4-2-1 |
Technische Details | Without the engine/header and header/test pipe gasket |
Geschikt voor
Beschrijving
Een van de beste spruitstukken beschikbaar voor de B-serie motoren en in feite gebaseerd op de TODA 4-2-1- spruitstukken: Tegiwa RVS Spruitstuk 4-2-1 2,5'' (B-serie motoren)
De afwerking van dit spruitstuk is zeer hoog. Deels Robot gelast, hoogglans gepolijst, perfecte pasvorm portmatched en met uitmuntende resultaten!
Het spruitstuk is getest op een nagenoeg standaard Integra DC2 spec98 (met als basis een JDM 4-1 spruistuk, 2,5'' catback en zonder RE-tune) daarbij gaf hij al 7,2pk extra.
Vergeleken met bijvoorbeeld een nagenoeg standaard b16a2 zal dit met een goede Re-tune op gemakkelijk 15-17pk uit moeten komen.
(afhankelijk ook van overige modificaties, waarbij de resultaten ook anders uit kunnen vallen)
this header is manufactured for B series engines after 1992, with 1 sonde hole. If you drive a B serie engine before 1992, you may have some modifications to do to put the 2nd sonde.
De afwerking van dit spruitstuk is zeer hoog. Deels Robot gelast, hoogglans gepolijst, perfecte pasvorm portmatched en met uitmuntende resultaten!
Het spruitstuk is getest op een nagenoeg standaard Integra DC2 spec98 (met als basis een JDM 4-1 spruistuk, 2,5'' catback en zonder RE-tune) daarbij gaf hij al 7,2pk extra.
Vergeleken met bijvoorbeeld een nagenoeg standaard b16a2 zal dit met een goede Re-tune op gemakkelijk 15-17pk uit moeten komen.
(afhankelijk ook van overige modificaties, waarbij de resultaten ook anders uit kunnen vallen)
this header is manufactured for B series engines after 1992, with 1 sonde hole. If you drive a B serie engine before 1992, you may have some modifications to do to put the 2nd sonde.
Reviews
Schrijf uw eigen review
Stel een vraag