- Gratis verzending vanaf € 175,- Normaal vanaf € 6,95 per bestelling.
- Niet tevreden? Je hebt altijd 14 dagen bedenktijd om je aankoop te retourneren.
- Professioneel advies nodig? Start een live chat of stuur een mail naar [email protected]
Meer informatie
SKU | 40809 |
---|---|
Merk | Skunk2 |
Certificaat | Geen certificaat |
Fabrikantcode | 350-05-5010 |
Montagemateriaal | Ja |
Auto Merk Naam | Honda |
Auto Model Naam | Civic,Accord,Integra |
Materiaal | Aluminium |
Universeel | Nee |
Geschikt voor
Beschrijving
Past op K20A-K24A Engine
Tot 3% winst door de brandstof koeler te houden
-8 AN einddraden met 0,625 "interne boring
Kan tot 1200 pk ondersteunen
Kan gebruikt worden met standaard brandstofsysteem
Chemisch bestand tegen alle brandstoffen, inclusief alcohol
Skunk2 introduceert zijn nieuwe serie composiet inlaatspruitstukken en brandstofrails. De nieuwe composietcomponenten van Skunk2 zijn gemaakt met behulp van een gepatenteerd gietproces, van een met carbon versterkte thermo-polymeercomposiet in de ruimtevaart die 33% lichter, 60% sterker is en tot 100F koeler is dan aluminium. Door de lucht- en brandstofkoeler koel te houden, neemt het vermogen en koppel aanzienlijk toe. Deze composiet is ook chemisch bestendig tegen alle soorten brandstoffen inclusief alcohol.
Skunk2's nieuwe geavanceerde composiet brandstofrails zijn gemaakt met onze gepatenteerde met carbon geïmpregneerde aerospace thermo-polymeer composiet. Dit materiaal isoleert de brandstof tegen zowel stralende als geleidende warmteoverdracht onder de motorkap. Door de brandstofkoeler koel te houden, neemt het aantal pk's en het koppel toe. We hebben een vermogenswinst van maximaal 3% gezien bij testen in de echte wereld. Skunk2 composiet brandstofrails hebben een grote interne boring van 0,625 inch met straalinlaten naar de injectoren, waardoor de stromingseigenschappen worden verbeterd. Dit type injectorontwerp met radiusinjector is niet mogelijk met geëxtrudeerde en geboorde aluminium brandstofrails (die scherpe hoeken hebben intern waar de hoofdboring de injectorboringen raakt). Skunk2 brandstofrails kunnen worden gebruikt met fabrieksbrandstofleidingen en brandstofregelaars.
Tot 3% winst door de brandstof koeler te houden
-8 AN einddraden met 0,625 "interne boring
Kan tot 1200 pk ondersteunen
Kan gebruikt worden met standaard brandstofsysteem
Chemisch bestand tegen alle brandstoffen, inclusief alcohol
Skunk2 introduceert zijn nieuwe serie composiet inlaatspruitstukken en brandstofrails. De nieuwe composietcomponenten van Skunk2 zijn gemaakt met behulp van een gepatenteerd gietproces, van een met carbon versterkte thermo-polymeercomposiet in de ruimtevaart die 33% lichter, 60% sterker is en tot 100F koeler is dan aluminium. Door de lucht- en brandstofkoeler koel te houden, neemt het vermogen en koppel aanzienlijk toe. Deze composiet is ook chemisch bestendig tegen alle soorten brandstoffen inclusief alcohol.
Skunk2's nieuwe geavanceerde composiet brandstofrails zijn gemaakt met onze gepatenteerde met carbon geïmpregneerde aerospace thermo-polymeer composiet. Dit materiaal isoleert de brandstof tegen zowel stralende als geleidende warmteoverdracht onder de motorkap. Door de brandstofkoeler koel te houden, neemt het aantal pk's en het koppel toe. We hebben een vermogenswinst van maximaal 3% gezien bij testen in de echte wereld. Skunk2 composiet brandstofrails hebben een grote interne boring van 0,625 inch met straalinlaten naar de injectoren, waardoor de stromingseigenschappen worden verbeterd. Dit type injectorontwerp met radiusinjector is niet mogelijk met geëxtrudeerde en geboorde aluminium brandstofrails (die scherpe hoeken hebben intern waar de hoofdboring de injectorboringen raakt). Skunk2 brandstofrails kunnen worden gebruikt met fabrieksbrandstofleidingen en brandstofregelaars.
Reviews
Schrijf uw eigen review
Stel een vraag